Fredagsmys <3




Ja det är vad som står på "att göra" listan idag.. ;)
Mycket trevligt, eller vad säger ni??
Detaljer kanske man återkommer med en annan gång.. *haha*


Hoppas ju även på att man ska få träffa Linda idag, det har ju inte riktigt gått som vi planerat innan.
Då hon jobbar som en galning, och sen är det ju massa annat med..
Men idag kanske vi kan hinna trycka in det i planringen ??
Så glad att jag har dig vännen och att ve redde ut allt.
Vi vet ju att mycket skit mm, var tack vare andra...
Love you <3

Kvällen igår tillbringades i soffan, himlans trevligt.
Pratade en hel del och så, om framtiden mm..
Och det verkar som att jag kommer att förbli sthlms bo då. Hmm trodde man ju inte när man kom hem.
Men tack tack! Det gör mig glad :)....
Jag har ju något annat att fundera på med, hmm hur ska man göra??
Annars så hände det väl inget "speciellt" så liksom.
Men jag var nöjd med dagen och kvällen...

Hmm nej man kanske skulle ta och fixa lite frukost?
Hört att det kan vara bra att äta sånt. Men jag vet ju också att jag är rätt dålig på att äta över huvudtaget.. ;)
Skärpning!!!!!



Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0