Fredagen den 13:e....


Brukar vara min turdag detta, fast alla andras otursdag,.. =)
Inte hänt nå speciellt alls.

MEN!!!!
Asså ge upp tack...
Så less på alla dessa idioter som kommenterar min blogg..
Vi vet ju alla att det är en viss person och hennes vänner..
Sluta bara för vill ej ha med någon av er att göra..
Passar den ej er, så läs den då inte.. Svårare än så är det inte liksom...

Iallafall så har jag haft en toppen kväll på jobbet, var en del att göra...
Alltid kul när det finns något att göra, även om det kan vara rätt drygt med.
Men har haft skoj.. Mammsen kom förbi med och tog en öl på resturangen precis utanför.
Sen kom hon in en sväng hos oss med. Shoppade en tröja bland annat...
Jag själv hoppas på att vi ska få in lite nya björn borg trosor, eller rättare sagt lite mer färger..
Det är så satans utplockat just nu och jag ska köpa med hem till Linda.. Och jag har ingen lust att köpa alla dessa "trista" so finns kvar nu. Så jag håller tummarna för att det ska komma in nytt =)..
Sen så ska jag även fösöka att hitta något till pappsen med. Tänkte att alla andra får ju något, så ska se om man kan hitta något till han med. Skulle han nog bli glad :)...

Jag, Camilla och  Doğan var och käkade döner efter jobbet idag. Camilla och jag var hungriga ända från kl 17, så när klockan äntligen blev 01.. Så bar det av in till Side centrum för att äta.. Och gissa om det var gott!!!!
Tog inte många sekunder innan man fått i sig den :)....
Så nu är Jenny mätt och belåten och kan sova gott inatt.. 
Doğan körde hem mig på motorcykeln, så man kom hem säkert.. =)
Han hade ju faktiskt lovat mamma det  :P......

Nej nu ska jag krypa ner i sängen.. Är rätt trött idag, inte blev det mycket "vila" på jobbet idag inte liksom.
Men det var SJUKT varmt dock kan jag säga... Bläää va ofräsch man har känt sig..
Ska tvätta av mig och krypa ner...

Natt natt på er..

Hugs And Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0