Fredag...


Ny dag med nya äventyr??

Hmm ja kanske det?. Jag satt uppe rätt sent inatt och pratade med mammsen och Sami. Jag fattar inte hur Sami gör ibland, men han kan läsa mig som en öppen bok.. Sorry att jag inget sa när jag var där nere, men jag försökte verkligen "glömma och gå vidare".. Men jag vet ju nu att det går ju inte, och jag är så tacksam för att ingen av er två tycker illa om mig för det. Utan verkligen förstår.
Känns så bra att inte längre behöva stänga det inom mig, utan att jag kan prata om det..
Sen om det går som jag vill, det kan ju bara tiden utvisa liksom.. =)

Jag kommer vänta och vänta på att få höra vad som sagts där nere sen..
Om det är nå positivt eller inte, det får man ju se...

Idag så är det SM i streetrace då, ska bli kul..
Var as längesen jag var och kika på streetrace, så det är FAN på tiden ;)...
Aldrig fel att se massa coola bilar mm.. Nope nope :)
Så jag funderar på att följa med dem ikväll och titta...

Annars så blir detta en lugn dag. Inga planer alls, ska väl stoppa något i magen kanske..
Inte ätit något alls än idag, så det kanske är dags att fixa något ??
Hmm ja magen säger att den är lite hungrig faktiskt.. Sen ska jag nog ta en promenad idag med.
Runt om här, tog ju en igår med.. Och det var rätt mysigt.
Är ju van att gå mycket varje dag efter Turkiet. Så kan ju inte bli stilla sittandes nu bara för att jag är hemma här.
Hehe nej det går ju inte..

Nu ska jag fixa lite...

Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0