Film, ostbågar & cola...




Japp det är filmen det blev för min del.. Så skönt att bara slappa och kika film...
Så införskaffades det ostbågar och cola.. =)
Hehe inte direkt nyttigt, men jag tycker att jag var värd det ;O
Pappsen har åkt för att möta Marika mfl och ska kika streetrace och så..
Jag skulle ju följt med var tanken, men det lät skönt att bara vara hemma och slappa istället...

Visst det är ju så att man sånna här stunder saknar han med stort H!!!!
Den som ska ligga bredvid en i soffan och mysa, men nu är det ju så att man ej honom har..
Så då får man klara sig ensam..
Var reklam och nyheter för en stund sedan, så då poppade jag  Eminem feat Rihanna- Love the way you lie...
Bara är helt kär i den.. Kan inte få nog av den.. *hehe*

Men nu ska jag fortsätta att se på filmen..
Återkommer nog senare skulle jag tro :)

Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0