FAN FAN FAN!!!!!!!



Jag måste ju vara totalt jävla korkad?!
När FAN ska jag lära mig??
Jag kan bara inte lägga denna person helt bakom mig, fast han bevisat så många gånger att han är en skitstövel rent ut sagt. (Och nej innan Sandra eller någon annan frågar. Det är INTE Patrick jag pratar om...)
Denna person jag menar fick mitt hjärta att slå dubbel slag varje gång jag såg honom.
Jag fick ett löjligt leende vid bara tanken och blev alldeles varm i kroppen.
Drogs till honom som en "geting till socker".. Kan detta bero på att mina känslor var äkta?
Att jag faktiskt menat allt som jag sagt och skrivit. Till skillnad från honom?...
Suck varför kan man inte bara "sudda" ut det och gå vidare?
Är det kanske det som kallas KÄRLEK? Och att verkligen älska någon? Eller?
Jag vet inte, vet bara att denna person väckte känslor inom mig som jag aldrig känt förut...
Och ingen har kunnat få mig att känna likadant efter heller. Jag har ju dock levt i denna "fantasi" värld.
Så har väl heller inte riktigt varit motaglig för det. Jag har ju liksom trott på allt som sas och skrevs...
Men jag får nog lov att inse att det aldrig kommer att bli vi två, inte på det sättet iaf.
Jag vet att jag sagt till många att jag glömt och gått vidare, men jag ljuger ju bara för mig själv.
Har ju inte alls gjort det, och innerst inne finns nog hoppet än...
Vilket gör att det bara känns så jobbigt och det gör mig så ledsen...
Jag hade lovat mig själv att aldrig mer gråta över dig, men det sprack så fort jag satt ensam på planet hem från Turkiet igår. Och insåg att jag inte ens fått säga hejdå på ett ordentligt sätt...
Det var inte alls kul, för jag hade verkligen velat det.. Men men....

Aja nu är det som det är, och det finns säkert dem som tycker jag är korkad, dum och hel blåst pga detta.
Men man rår ju inte för vad man känner liksom..
Tyvärr... Man kan ju inte styra över vem man faller för och inte, även om det hade vart så mycket lättare då..
Men denna person gjorde verkligen att jag " föll pladask"




Hugs And Kisses



Kommentarer
Postat av: Eva

Ja gumman jag förstår vad du menar ,det är inte lätt.Vet inte vad jag ska säga mer än att jagförstår.Även om han inte är värd din kärlek,man rår inte förvad man känner tyvärr.Kram

2010-08-19 @ 23:04:25
Postat av: Jenny

Tack mammsen.. Värmde att höra..

2010-08-19 @ 23:06:18
URL: http://honmedegenasikt.blogg.se/
Postat av: Linda

Gumman! Du skriver så fint! Det blir nog bra ska du se, känslor är svåra att förstå sig på! Kramizar

2010-08-20 @ 10:38:22
Postat av: Jenny

Tack gummsan.. Jo tack, det är det minsta man kan säga att dem är... Kram

2010-08-20 @ 13:38:32
URL: http://honmedegenasikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0