Duktig jag varit då =)

Märks det att man har lite långtråkigt om man skriver mycket här i på en dag eller??
Ja skulle tro det va?!
Men jag har varit så duktig idag faktiskt.. Stjärna i kanten till mig :)..
Har städat rummet, inte helt klar men nästan så.. Och så har jag tvättat all min tvätt med.
Nu väntar jag bara på att det sista ska bli klart så jag får hänga det med.

Ikväll blir det nog lugnt för min del, ska bara vara hemma..
Om nu inte mamma åker ner till resturangen tidigare, då kanske jag åker med dit en sväng..
Vi får se.. Men jag tro inte att jag åker med bara för att hämta Sami...

Jag ska dock möta Bea vid 19, hon ville låna med sig min kamera inatt..
Hon och Mehmet ska på "roadtrip" och hämta hem en polare. Så hon fråga om hon fick låna den så hon kunde fota lite.. Och självklart får hon det.. Jag håller just nu på att ladda batteriet till den, så den inte ska dö för henne..
Snällt va ?!!!

Nej nu ska jag hänga tvätten, hörde att maskinen stannat..
Bäst att få det gjort innan Sami hinner lägga sig och vila.. =)

Hugs And Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0