Då var man tillbaka...


I Sverige då, och ja det är ju helt klart kallare än Side.. =)
Pappsen hämtade mig på Arlanda, och sen bar det av hem till honom..
Sen blev det golf för hela slanten.. Tror vi var hemma runt 22, efter att ha gått 18 hål med 3 vänner till honom. Även hans tjej Marika och en väninna till henne kom förbi.. Himla trevlig var hon får jag säga.
Bra val pappsen ;)... Dem sista hålen var dock inge vidare alls att få, för vi hade en hel "flock" med myggor efter oss.. Dem bet sönder oss totalt, värst var det nog för Marika och ena killen Marcus..
Satan vilka "svullnader" dem fick av betten.. =(


Pappsen spanar lite på banan.. Matte i bakgrunden


Pappa ska "putta" efter ett riktigt bra slag....

Har verkligen haft en mysig eftermiddag och kväll ihop med pappa..
Trevligt att få umgås lite med honom, det var ju ett tag sen liksom..
Han har gått och lagt sig, och det ska jag med göra strax.
Är faktiskt trött efter denna dag, varit väldigt lång..
Sen har man ju gått en hel del med, kan ju bero på det.
Men så skön luft här hemma <3
Inte lika klibbigt mm som i Side.

Men ja jag saknar alla där nere, känns konstigt att man ej kommer se er på ett bra tag.
Men jag kommer göra allt jag kan för att försöka komma ner dit på 1v semester innan säsongen är slut.
Men jag kan ju inget lova liksom, därför sagt nästa år =)...
Fast det kan ju hända mycket på ett år, men vi får se..



Jag när jag satt och kika när pappsen slog på ranchen..


Första godiset jag åt hemma i Sverige :)
Var sjukt gott!!!!

Nej nu ska jag sova, är kanon trött..
Vill ej sova bort hela morgon dagen, ska ju fixa lite saker..
Natt natt på er..

Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0