Då var det fixat...




Ja då har man långt hår igen då..
Och denna gång är jag verkligen super nöjd med resultatet..
Denna kille visste verkligen vad han gjorde.
Tog mindre tid och det ser mer äkta ut med. =)
Happy happy...

Nu är jag hemma i huset, var förbi "hemma" hos Bea en sväng först.
Pratade lite om en viss turk jävel som vägrar inse att jag inte är det minsta intresserad..
Och nu hade jag fått mail på facebook med, från en annan profil. Men jag vet att det är han, kan ej vara någon annan. Blev lite "sne" över detta mail, men snackat med Beas kille om detta.
Så får se om han kan få honom att fatta...
Annars finns det nog ingen som kan det :P

Ikväll ska man "leka" med Bea då.. Får se vad vi hittar på för skoj, men någonting ska det väl bli?!!
Vi har ju liksom semester och då kan man ju inte bara sitta??
Eller vad säger ni?
Nää jag tänkte väl det.. ;)

Nej nu ska jag vara lite social med mammsen, Sami sover ju än..
Han har ju siesta just nu, sen är det jobbet igen för hans del..

Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0