Bye bye....



Har varit och ätit middag på Aladdins resturant. Det var kanon gott kan jag meddela, vart proppmätt!!!!
Åt någon typ av Sweet and Sour kyckling med ris, inte alls som hemma. Men det var gott...
Och efter det gick vi förbi Ullared och sa hejdå.. Usch det var inge kul alls!!!!
Känns skit skumt att man ska åka ifrån alla vännerna, men jag hoppas att man snart får träffa dem igen..
Kommer sakna er alla MASSOR!!!

Efter det så satt vi på Marina en stund, men det var ju bara drygt.
Varmt och klibbigt, men det var iallafall trevligt att få umgås med mamma och Sami...

Sa även hejdå till dem på Norden innan vi gick och åt, men alla var inte där.
Men jag sörjer ej för det, visst det är trist att man inte fick säga hejdå till alla.
Känns ju lite små konstigt liksom, men så är det.
Inte mycket jag kan göra åt det...
Självklart var jag även förbi Wella Bella och sa hejdå till "bror" Cengiz mfl med, och det var tungt kan jag säga..
Men jag har alla vännerna på msn och facebook så vi kan hålla kontakt. =)

Nu är jag hemma i huset och ska strax gå och lägga mig.
Så nästa gång jag skriver här, då är jag i Sverige igen..

Ha det bra så länge...

Hugs And Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0