Blev bra "röj" inatt....


Jag skulle ju på disco med "bror" Cengiz, men så blev det inte..
Han fastna i någon diskussion med sitt ex och dök aldrig upp..
Så jag gick med en annan brorson till Sami.. Vi hade sjukt kul..
Började på Castle, men vi drog vidare till Zone sen...
Camilla och Dogan var med också, dem dök upp på Castle redan...
Vi dansa massa och drack öl..
Hade mycket trevligt hela kvällen...
Jag sov hos Camilla sen och hon hade rätt nice lägenhet får man ju säga.. =)
Tycker jag iallfall...

Idag kan jag ju ej säga att jag gjort mycket nytta alls..
Har sovit bort dagen sen jag kom hem, hade ont i skallen..
Men nu är det borta, lite sömn gjorde susen..
Tror huvudvärken kom från före lite av den biten, och kanske lite många öl :)...
Men det var det helt klart värt..

Snackade med Camilla för en stund sedan, hon hade inte ens märkt när jag "smet" hem imorse..
Men det visste jag ju, hon sov så gott när jag gick så.
Och hon behövde nog det med, med tanke på att hon jobbar mellan 16-01 nu med..

Nej jag tror att jag måste ta och stoppa något i magen, den är lite hungrig.
Enda den fått idag är ju vatten, vatten och mer vatten...
Men jag kanske skriver något senare med..

Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0