Alara <3


Vi var där även förra året...
Och nu var vi där idag på min sista dag här.. Det är så mysigt ställe..
Men dock är vattnet iskallt!!!! Så det blev ju inte att man badade, men jag doppade fötterna :)
Kommer lite bilder från dagen, resten finns på facebook :)..






Mamma skulle sitta på denna kamel, så vi skulle få fota. Men den blev helt crasy..




Sami fiskade lite med, och fick 2st.. Ena var rätt stor :)


Jag fick en ny "kompis" där :)..

Resten av alla bilder finns som sagt på Facebook, så är ni mina vänner.. Ja då finns det en hel del att titta på :)

Ska gå upp och packa klart nu tänkte jag, har ju en del att packa ner fortfarande.. :)
Sen så ska vi ju ut och äta middag.. Och sen kommer det där tråkiga, att man ska säga hejdå till alla..
Usch jag hatar det verkligen, och det blir ju aldrig "lätt" liksom...
Men jag kanske skriver en rad eller två senare... Annars uppdaterar jag när jag finns hemma i Sverige igen..
Är pappsen som ska hämta mig, så ska jag umgås lite med honom..
Har ju en del att fixa med..

Ha en trevlig kväll..

Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0