Tisdag....


Jaha nu var snart tisdagen förbi med då..
Och de känns ju bra måste jag säga, inte allt för många dagar kvar tills det är dags att åka...
Sweet sweet sweet !!!
Jag vill packa väskan nu och bege mig till Arlanda.. Men får vänta ett litet tag till..
Men har väntat länge nu, så klarar ett par dagar till...
Sen blir de njuta, njuta i två hela veckor, och dem får gärna gå lika sakta som tiden gjort fram tills dess..

Idag har jag plockat lite här hemma och fixat.. Mamma kommer ju hem imorgon, så de kan ju ej se ut som ett "bomb nedslag" liksom...Inte för att de är så hemskt som de lät kanske, men ni fattar vad jag menar...

Sandra och Linda var förbi för en stund sen.. gav Casper lite morötter och så, och så fick han ett annat täcke på sig med.. =) Lite varmare än det han hade, det var ju typ bara ett "skal"... Så nu är han nog nöjd... Så fick han och Ina lite ensilage med.. Mums.. Hehe

Jag ska väl kika tv ett tag, sen blir de nanna kudden.. As trött idag, vet inte varför.. För inatt sov jag kanon gott och inte alls lite heller.. Men men...
Nej ni får ha en fortsatt trevlig kväll, och sova gott sen när de är dags för de..

Saknar dig...

Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0