Dags nanna kudde..

igen...
En ny dag har passerat förbi...
Mycket trevlig även denna.. Fick ta en sväng hem till hjärtat mitt med, bläcket i vår skrivare tog slut.. Och var tvungen att få ut ett brev idag, som ska skickas imorgon.. Så vi gled över dit och fick skriva ut de hos hans mamma.. =)
Så fick man pussas lite med.. Och Minja blev så glad att se matte, märktes hon saknat mig.. Hihi... Men jag har saknat de lilla yrvädret med, måste jag erkänna.. Även om de är rätt lugnt med..Men jag har liksom vant mig med henne..

Phoebe och Penny är verkligen vänner alltså, var ute med dem och Texas på en kortis ikväll. Och satan va tjejerna busa, Texas var oxå med på ett hörn. Men tjejerna är så söta ihop, ändå hunden ja sett som får Phoebe att leka..
Så kul att se...

Har även pratat med min pappa ikväll.. Och gissa vad han gått och gjort i helgen som var! Utan att jag vetat något alls, jo han har tattuerat sig.. Hehe han är rolig han.. =) Kanon snygg är den iaf, lite avis allt.. :P
Jörgens polare som gjort den, samma person som gjort hans rygg..


Jörgens ryggtattoo!! Färdig ifylld nu, nu ska de bara byggas på mer.. =)


Pappas tattoo...

Otroligt nice båda två måste jag säga, nu "vågar" jag nog låta denna kille göra min med.. Nu när jag sett flera han gjort liksom.. =)

Nej nu ska jag nanna kudden.. Ska upp tidigt imorgon igen, hästarna vill ha frukost och komma ut.
Godnatt & Sovgott

Hugs And Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0