Vart dålig...

Jag har blivit så dålig på att blogga har jag märkt. Men känns som tiden inte riktigt räckt till..
Men iaf så har stallet blivit klart nu, usch va skitiga vissa av boxarna var. Men nu är stallet rent och fint och vi väntar på de ska torka helt. Sen är de dags för våra 4 benta vänner att komma in igen.. Eller vissa kommer fortsätta gå ute vissa nätter och sova inne vissa. Medans en del går in för att bara vara ute dagtid.. =)

Iaf så kom ju 2 vänner till Cissi med Fortuna och tittade på stallet och så.. Och dem gillade de och hela konceptet.. Så nu kommer de 2 Nordisar till.. =)
Så kul så Ina kommer att gå med dem, så vi får en liten "Nordis" flock på gården..  Så mysigt..
Så "Chili" 3 års märren som kommer under augusti, kommer att få gå med Suprice och Fortuna. Och sen får ponny valackerna gå med Pommery.. Så vi kommer att ha 3 flockar så här långt.. Så mysigt..=)
Och jag gillar verkligen alla människorna, så lätta att ha att göra med. Så även alla medryttare som är på dem olika hästarna.. Verkligen en toppen gäng!!

Jo sen är de ju så att mamma och jag drar till Turkiet 1 v till på söndag.. Ska bli så nice, skönt att få en sista semester innan allvaret börjar här hemma.. Då blir de jobb, jobb och mer jobb igen.. Sen även Ina som ska få sin tid igen. Min dam har ju haft semester ett tag nu, tyckte hon förtjänade de..
Jo just de.. Sist när Sanya red henne så fick hon till galopp i hela 1,5 varv på henne.. Visst galopp är ej svårt, men för Ina har de ej varit lätt lära sig de.. Hon är ej van att man får galoppera.. =)
Men vi tränar på de, och de verkar hon börja fatta.. Så kul..=)

Jo tack än en gång Linda.. För att du ställer upp och tar min prinsessa Phoeeb en vecka.. Kul att ni gillar henne med och att hon trivs med er.. =)

Iaf  så just nu läääängtar jag bara till söndag och massa sol och värme.. Ska bli så nice att kunna vakna och bara gå ut och bada igen.. Verkligen saknat Turkiet.. Man är bara lycklig där nere, känns som de ej finns några problem alls..
Inte för att de finns några hemma nu heller, men iaf.. Ni fattar vad jag menar.. =)

Nej nu ska jag fixa lite, sen är de nog dags att krypa ner i sängen...

Hugs And Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0