Upgrade...

Nu borjar jag ledsna pa att de gor sa satans ont !!! De vill verkligen inte ge med sig, kommer ju sluta med att jag ej vart brun alls om jag ej far ga ut och sola snart liksom.. Trist som fan ar de , men vad ska man gora liksom..
Mamma och Jessi ar pa stranden just nu, later jatte mysigt.. Men jag kunde inte ens sova inatt for att de gjorde sa sjukt ont pa dem branda stallena.. Sa jag valde att ta en dag till borta fran solandet.. Sa far vi se om de hjalper..
Jag hoppas iaf, far da ska de bli stranden dem 2 sista dagarna och massa bad..=)

Annars sa har de val ej hant sa mycket alls sen jag skrev igar.. Satt pa var vanliga resturang igar kvall, drack och at gott.. Och dem var lika trevliga som alltid.. Dem vet verkligen hur man ska fa sina gaster att trivas..
Sen att man far happy hour hela tiden gor ju ej saken samre liksom,... Men sa ar de om dem kanner igen och man kommer tillbaka..  Sa de ar nice.. Skulle bli en del cash annars om de ej vore sa, om man satt dar en hel kvall och at och drack liksom... Sa de ar nice =)

Idag ska vi mest bara ta de lugnt annars, vi ska ata middag pa samma resturang som igar.. Bokade bord dar igar innan vi gick hem.. Och da sa dem at oss att vi ej fick ga hem lika tidigt som igar, men man har ej orken att sitta halva natterna.. Efter att dagarna varit kanon varma.. 45 grader idag liksom,. Men man ska ej klaga, men trist nar man branner sig sa fort bara. Speciellt nar man haft starkare solskyddfaktor an man brukar och knappt solat.. Och anda branner man sig liksom.. Men men sant skit som hander.. =)

Hoppas att alla dar hemma har de jatte bra, for de har vi.. Aven om de later som jag klagar lite, men ej kul att ej kunna ga till stranden...

Hugs And Kisses

Kommentarer
Postat av: Sandra

Aj aj inte skönt gumman, hoppas du får ligga i solen imorn och njuta...

Här hemma är det galet varmt, var 24 grader imorse när jag åkte till jobbet vid 8. Så vi klagar inte, skulle ju iof. vart skönt om man va ledig... haha men men

take care o hälsa!

2009-07-02 @ 13:40:39
URL: http://lovelockdown.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0