Lördag



Min bonus lillasyster Jessie & Jag

Jag trodde att de skulle kännas bra att komma hem till vardagen, snart vart hemma en vecka..
Men de kan jag inte alls säga att de gör.. Jag saknar skratten, samtalen, den otroligt lugna atmosfären, människorna mm.. Här hemma i detta land är människor så elaka, kalla mm..Nog snackat om de.. Iaf så saknar jag Turkiet massor, men snart är de Augusti och dags att åka tillbaka.. Så skönt att få bara vara glad, lycklig och slippa allt skit och dåliga minnen här hemma..

Ina har de bara bra, hon njuter i hagen med sina vänner.. Skönt och se att de funkade att ha valacken med damerna med.. De är så mysigt att äntligen se en hel flock på Norrtorp. Och om c:a 1 v utökas den med 2 till.. Imorgon skulle visst Emma och Cissi, ta sina "kusar" och ha lite hoppträning.. Vi har ju numera en hel hinderpark.. Så man kan ju göra massa kul hinder..

Sen har vi ju börjat städa stallet med.. Känns bra, för vissa boxar var inte fräscha alls.. Och de känns på nått sätt att nu åker de sista ut.. Från den tiden som satt vissa spår i mig.. Spår som jag tackar för, de lärde mig massa saker om livet och människor..Nu städas de sista spåren av de som hänt bort och vi blickar framåt och hoppas på många trevliga stunder med våra 4benta vänner.. Så som jag tvekat och sett ner på mig själv pga allt det som hänt, så vill jag aldrig må igen.. Jag hoppas att jag kommer att slippa må som jag en gång gjorde, och de hoppas jag för alla inblandade. Nu är jag tillbaka som den glada, spralliga tjejen som alla mina nära och kära känner.. Och så ska de förbli..

Lite bilder som gör mig glad..


Mamma & Emrah ( bartendern på Resturang Norden X ), detta togs sista kvällen. Innan de var dags för oss att åka till flygplatsen. Inte så glada miner..


Haha Jessie & "Sami" ihop med ballongen, otroligt kul var de...


Vårt bord var så fint "fixat" varje kväll, så här såg de ut ena kvällen..

Hugs And Kisses


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Jenny



Gud vad smal och snärt du ser ut att blivigt.

Du måste ha kört många snabba pass gissar jag :-)

2009-07-15 @ 18:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0