Tisdag....

Jaha idag var man inte pigg vill jag lova...
Klev upp ur sangen första gangen kl 15.30.. Tufft att vara pa semester... :P
Men sa kan de vara ibland da, har grymt nice har nere sa...
İdag eller nu ikvall ska vi ata middag med en annan svensk familj, sa de blir nog trevligt ikvall med...
Ska försöka att inte dricka sa mycket alkohol idag, annars klarar ja nog ej ga upp 15.30 imorgon ans.. Hehe
Och de vore ju trist om jag sover bort en dag till harnere liksom, ska ju snart hem igen..*snyft*
Men sa ar livet, lart kana sa mycket mannıskor har nere nu som man kommer att sakna massor...

Nej nu ska jag satta mig vid bordet och vara lite social med mamma och dem andra..

Hugs And Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0