Taking a brake from the sun today..

Idag blir de till att halla sig borta fran solandet for min del.. =(
Lyckades branna sonder mina ben totalt igar, dem ser varre ut an en cola burk...  Sa inatt fick man sova insmord i yogurt..  Luktade helvete vill jag lova, usch usch usch!! Men de ska hjalpa mot smartan och de gjorde de med..
Sa fick sta ut med lukten...

Igar kvall sa tog vi en tripp ner till gamla side igen.. Jag var ju ute efter en planbok och en vaska.. Och nu har jag hittat de, sa nu har jag kopt de som jag verkligen ville.. Och vi prutade massor..=)
Mamma och jessica hittade en del med, vaskor, klader mm...
Sa har jag aven nagot till Alice med nu, Lindas dotter.. Som tack for att hon hade hastarna nar vi var pa 24 timmars...
Vi at aven middag i gamla side igar, fast vi sa att vi ej skulle de.. For de har en tendens att vara nagot dyrare dar nere..
Men de var kanon gott.. MUMS !!!!!
Efter de sen sa akte vi ner till resturangen/ baren vi brukar vara pa och skulle ta en dricka.. Men vi blev kvar dar halva natten, akte hem typ halv 2 tror jag.. Och da hade man fatt i sig en hel del dricka :P... Men trevligt var de vill jag lova.. Personalen upptradde mm, och Jessi till och med dansade med den ena.. =)

Nar vi kom hem var vi bra sega och de var da jag smorjde in mina ben  med yogurt. Fick den av agarn pa den sista resturangen..  Kan lova att man somnade snabbt sen..

Idag har jag inte gjort ett skit so far, sov till 11 svensk tid.. Sen slappa vi ett tag till och sen gick mamma och Jessi ner och la sig och solade vid polen och jag satte mig har en stund.. Ska ga upp pa rummet sen.. As trist att man ej kan sola, men en dag ska jag ju klarar mig utan sa.. Borde bli battre av de..  Mina stackars ben ar insmorda med solfaktor 60 nu.. HAHA de sista jag nansin trodde att jag skulle behova men men.. Maste skyddda dem sa jag ej branner mig mer pa dem...
Nu far ni ha de sa bra, min tid ar strax ute pa datan...

Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0