Sista dagen da...

Kanns lite sorgligt att de ar sista dagen, men samtidigt ska de bli sa skont att komma hem med.. Dock ser jag icke fram mot denna hemresa alls... Vi har rummet till kl 16, men bussen till flyget gar icke foran kl 02.. Sa de kommer att bli en otroligt land dag detta.. Inte hemma i Sverige foran kl 09 imorgon bitti.. Vet ej hur jag ska orka, men de ar la bara att bita ihop de... =)  

Igar iaf sa gick vi ju ner och at middag pa var vanliga resturang.. Otroligt gott som alltid och trevligt sallskap.. Jag fick sitta och lara "Sami", han som ager resturangen.. Massa svenska.. Sa nu skulle han plugga pa fusklapparna, sa far vi se om han kan nagot av de ikval nar vi kommer ner..
Iaf sa at vi och drack gott dar.. Sen tog han, "Eddie" och en annan med oss till ett disco.. De var nice, men inte den basta musiken.. Men de var kul se utelivet en kvall med... Visade sig att Eddie ar intresserad av mig, men jag la ej ner mycket notis pa de..  Inget jag tar pa allvar alls om jag ska vara arlig..  Men men vi kom iaf hem runt 04-04.30 imorse.. Sa idag ar man lite sliten maste jag saga.. Men de var klart vart de.. =)

Hehe jo de visade sig att den 3e killen, minns ej namnet pa han.. Han ar super intresserd av Jessi..  Han ar 17 ar gammal och ar val ratt sot med.. Men stackars Jessi gjorde allt for att visa hon ej var de minsta intresserad.. Men de verkade han ej fatta.. Men de ar klart.. Hur ofta ser dem en blond tjej med sa super vackert har? Och sot dessutom liksom.. Inte konstigt turkarna blir som galna i henne.. =)
Han fixa till och med en ros till henne.. Sa sott.. Aja nog om de...

Ang min solbranna sa har jag borjat flagna nu.. Hehe ser jatte kul ut, lite rosa och brun nu.. Men de syns ju att man vart har iaf, sa man ska val ej klaga.. Mott flera som vart har i 2 veckor, och dem ar lika "vita" som jag var nar jag kom for en vecka sedan... Och da har jag anda fatt vara 2 dagar i skuggan med.. =)

Nej nu ska jag ga och plocka ihop mina saker, sa att jag far med allt hem.. Vore trist att glomma nagot har nere faktiskt..
Ha det bra alla , sa nasta gang jag skriver ar jag i Sverige igen..

Hugs And Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0