Klippt mig....

Haft en nice kvall igen maste jag saga...
Gjort nagot som jag aldrig trodde jag skulle gora i Turkiet, namligen klippt mig..=)
Trodde jag aldrig men ar sa nojd.. Var sa less pa haret som lag i nacken.. Men nu ar de borta..
Maste saga att dem ar super noga nar dem klipper i detta land, tog en bra stund for han...
Sen sa var jag aven och kollade vad de skulle kosta att gora min tattuering som jag vill ha i svanken..
Och de var inte alls dyrt, den skulle vara dyrare hemma.. Sa far se om jag fixar den har nere eller inte...
Vet ju att de gjorde ratt ont forra gangen nar jag gjorde den har nere, men den ar jag super nojd med.. Sa tror ej jag skulle bli mindre nojd med denna.. Och de gor bara ont dem forsta minuterna, sen ar man bedovad och da kanns de ej sa..=) Men vi far se...
Jo just de.. Jessi har ju klagat pa att solen ej tagit alls pa henne.. Och nu fick hon minsann ata upp de idag.. Nar hon och mamma kom hem fran stranden idag sa var hon rosa.. Och nu ikvall annu mera.. Och hon har ont!!! Sa jag hon fick verkligen vad hon bad om, att branna sig.. Lider med henne maste jag saga, vet hur ont jag haft dessa dagar.. Och dagen efter var varst.. Sa hoppas verkligen att hon ej har mer ont imorgon.. For da kommer hon knappt kunna rora sig alls.. For hon ar sa rod pa hela framsidan av kroppen.. Stackarn...

Vi at pa samma resturang som vanligt, dar vi vet att maten ar god.. Idag tog jag Curry Kyckling, mums de var kanon gott..
Mamma testade pasta dar idag och Jessi tog kebab.. Allt var kanon gott som alltid.. Far se vad de blir imorgon, men tror att de blir pasta for min del.. Far se...

Imorgon ska jag antligen fa sola lite igen, nu ar de eld roda borta fran benen sa nu tors jag.. Kommer forsoka att halla baksidan av benen borta fran sol med.. Sa att de ej kommer tillbaka.. Sa ont vill jag ej ha igen...
Men de ska bli nice att fa bada och sola lite maste jag saga.. Har ju last ut min bok jag hade med mig pa dem har 2 dagarna som jag ej solat och sa... Sa skont att fa komma fran hotellet igen...

Nej nu ska jag ta och ga upp till mamma och Jessi...
Ha det bra alla och drom sota drommar...

Hugs And Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0