Hemma..

Kom på att jag inte har bloggat alls sen jag kom hem i söndags morse...
Tror de kan vara för att jag varit lite nedstämd sen jag kom hem, vill tillbaka till Turkiet..
Hade en super vecka där nere, god mat, dryck och massa skratt... Otroligt trevliga människor runt oss hela tiden.. =)

Iaf så sista kvällen spenderade vi som vanligt på resturang Norden X... Hade en jätte trevlig kväll, precis som alla andra kvällar vi suttit där.. God mat som alltid och massor med skratt... Iaf tills de var dags för oss att gå till hotellet, för att invänta bussen till flygplatsen... Då var de inga leenden på våra läppar längre.. Man fick kramar av alla, och sen började dem busvissla och applådera.. Usch man blev lite rörd och en och annan tår kom...
Kommer aldrig glömma dessa människor, dem har verkligen tagit en egen plats i mitt hjärta.. Och ja längtar tills jag åker tillbaka igen. Och de lutar åt att de blir en gång till detta år, innan säsongen är slut för dem, och dem åker till sina "vinter" ställen...=)
Men iaf bussresan gick bra, var på flygplatsen typ halv 4 på morgonen, sen gick planet kl 6... Och vi var hemma i sverigen kl 9..  Så allt gick bara bra på vägen hem, men de va en trist hemresa... Som tur är var planet hem ej fullt. Så man kunde ta en egen rad och ligga ner och sova..

Iaf så har jag mest tagit de lugnt sen jag kom hem, pratat en hel del med dem i Turkiet.. Man längtar ju ännu mer när man ser hur varmt och skönt dem har de där nere.. Och här har vi regn liksom.. Usch... Men man får göra de bästa av situationen.. Ska snart åka upp till stallet och städa ur Inas box och så.. Hann ju ej de innan vi åkte, så får ta tag i de nu istället.. Får se om jag gör något med henne med.. Igår blen hon riden iaf.. Cissi som har Fortuna lånade henne, då hon hade med sig en kompis till stallet. Och dem ville rida ut ihop.. De hade gått bra, vilket jag trodde.. Ina är snäll så...

Nej nu ska jag ta på mig lite kläder, har fortfarande nattlinne och mysbyxer på mig.. Ska ta mig tid och sätta in lite bilder sen från Turkiet med..

Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0