Går ej sova...

De går ju inte att sova, är så satans varmt i mitt rum så jag blir GALEN!!!!!
Och då är de inte lättare att somna, så fort man jagar upp sig lite för man ej kan somna går de ju inte bättre liksom..
Suck!!!
Men men ska snart göra ett nytt tappert försök..
Måste få lite sömn inatt, imorgon blir de stallet hela dagen.. Då nya ponnierna kommer, och sen blir de hem packa mm..
Har inte lagt ner nått än, så imorgon blir de snabb packning =).. Sen ska jag bränna skivor som jag lovat med.. Så de är en full späckad dag... Känner redan att den ej kommer räcka till, man ska ju helst få någar timmars sömn med, för att finnas på Arlanda kl 8 på söndag..
Ska bli kul umgås med mamma helt ensam en vecka.. =)

Nej nu kryper jag ner i sängen igen..
Natt natt

Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0