Full späckad dag...

Har varit full fart hela dagen...
Först drog vi till Arninge för att inhandla whiteboard tavla mm till stallet.. Sen blev de Täby C en sväng, jag ville kika på klänning och sen skulle en del andra saker införskaffas med..
Jag hittade 3 klänningar, älskar rea.. Fick alla till priset av 1.. Så nice..


Den vita jag köpte..


Den "aprikosa", älskar den....


Den svarta, man ser ej alla detaljer men den är riktigt nice..

Sen bar de av med några lass till "nya" huset vi ska bo i. Och sen kallade stallet med, de var dags spåna upp alla boxar och så.. Vart så mysigt och de luktar så gott =)... Ljust och så i hela stallet, inte massa damm och brun torv..=)
Och för att inte tala om folket, dem är så trevliga.. Man blir glad av att vara i stallet.. Nice nice...
Ina och Suppen fick komma in och äta lite och även dem såg ut att gilla sina rena, fina boxar... =)

Vi var inte hemma förän kl var halv 8, men de var skönt att dagen flög förbi...
Gör ju att man inte tänker så mycket på att man saknar en speciell person liksom.."puss"
Pratade med han en snabbis idag, emellan alla lass vi kört.. Han var lite orolig för jag sagt att jag är sjuk.. Men jag sa att de bara är förkylning och att de snart gåt över..=)
Skönt att ha någon som visar omtanke för en liksom..*hihi*

Nu blir de bara slappa hela kvällen. Rätt slut efter alla lass med saker vi kört..
Sen på måndag börjar allvaret igen, då är de dags jobba igen. Och även slut på semestern för Ina, då ska vi börja motionera igen.. =)

Hugs And Kisses





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0