Fredag

Sitter just nu pa ett internet cafe med mamma...
Vi har varit och solat och badat och ska snart ga och duscha och byta om för kvallen..
Ska ju ata och umgas med ett gang andra svenskar sen, om dem orkar vill saga... Dem har varit pa batutflykt idag, sen tidig morgon och tills nu typ.. Sa de finns en risk att dem ar lite slitna efter en hel dag pa havet och sa.. Men hoppas pa dem kommer iaf, med tanke pa att de ar sista kvallen dem ar har nere... Men vi far se...

İmorgon ska vi med pa utflykt, ska bli kul se natt som dem hara nere sager ar sa fint mm.. Sa ska inte glömma kameran kan jag lova... Nej nu rinner jag snart bort, sa satans varmt .. behöver en ıskall dusch sa man vaknar till lite...
Ha det bast alla jag bryr mig om...

Hugs And Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0