Snön faller..

Det är så myyyyyysigt!!!!!
Man kanske äntligen kan få det vitt och härligt ute.. Istället för lera,grått och trist...
Ingen vore gladare än jag ska ni veta..


Idag har jag varit hos veterinären med Angel, fått henne vaccinerad, besiktad och chippad..
Hon har blivit stor tjej nu =)....
Försökt hitta ett hem åt henne, men det verkar inte vara någon som "nappar"...
Visst jag har fått massa svar, men de ena konstigare än det andra..
Tex "Vad är hon för ras?" Hallå det står klart och tydligt..
"Jag har inga pengar att betala henne, men har till mat"
Och så vidare....
Vad tror folk egentligen? Man kan ju börja undra...

Iallafall så känns det som jag hittat livsglädjen ordentligt igen.. Jag är som en skinande sol hela jag...
Vet inte vad det exakt är som gjort att jag tycker livet är så underbart numera..
Kan ju vara det att jag rett ut en hel del "orosmoln" i mitt liv...
Sen måste jag ju säga att det är så skönt att ha fimpat cigaretterna.. Känner mig fräsch och pigg...
Och det att jag har en underbar svart häst gör ju inte saken sämre.. Jag är så käääääär i han...
Minns inte när jag senast fann sån lycka i att vara i stallet och att ta hand om hästar...
Vart en hel del som gjorde att man tappa glädjen även me det.. Vilket jag aldrig trodde var möjligt..
Trodde faktiskt inte att det fanns något som kunde få mig tappa "suget" för det största intresset i mitt liv, men nu har jag fått tillbaka glädjen och viljan att hålla på igen..
Och mycket har jag min älskade familj att tacka för..

Imorgon ska jag nog ta och rida ut om vädret är lika underbart som idag..
Mysigt när det ligger vit snö på backen.. =)

Precis duschat och så.. Färgade ju om håret, svart igen.. Men det var en sån utväxt så det var dags liksom..
Har ju tagit ut förlängningen och så med.. Så nu har man sitt "riktiga" hår bara.. Och de känns bra det med, man kan borsta som man vill mm...

Nej nu ska jag ta och slappa i soffan..

Hugs And Kisses

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men lite pyamas mys tror jag nog att du skulle uppskatta. och inte tala om att se en 2 bent sitta på en häst och stuttsa runt som värsta rodé cowboyen, funderar på om det skulle vara värt att få så ont i baken för att du ska få skratta.....

Måste nog fundera lite mer på det.

2009-12-13 @ 02:41:16
Postat av: Jenny

Haha min häst är så snäll så det blir ingen rodeo av de hela...

2009-12-13 @ 15:11:11
URL: http://honmedegenasikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0