Snö, snö, massa snö =)

Wohoo nu har vi vinter..
Fan va glad jag blev när jag vaknade och såg all snö, och det snöar än...
Mysigt, mysigt måste jag säga...
Har fodrat och släppt ut hästarna, dem såg lite chockade ut över att det var alldeles vitt ute...
Men det ser så mysigt ut när dem står och äter sitt hösilage och de är vitt och snön faller.. =)




Jag blir lite små irriterad på människor...
Och denna gång handlar det om Idol Erik och hans tjej Ninni...
Folk är ju typ rasande och skäms över att hon gick upp på scenen när han hade vunnit finalen och stod och sjöng vinnarlåten... Och det måst eju ha och göra med avundsjuka...
Jag tycker hon gjorde rätt.. Hennes kille ha varit med i veckofinal efter veckofinal, dem har knappt träffats mm.. Och det är klart att hon är stolt över sin kille liksom, vem skulle ej varit det??
Tror att alla små tjejer som är så "rasande" för att dem har en "crush" på Erik och gärna hade varit hans tjej mm.
Aja nog snackat om det.. Men jag tycker hon gjorde helt rätt, fanns rykten om att Erik skulle ha ihop det med en annan Idol deltagare.. Klart att hon då går upp och får typ "markera" att han faktiskt är hennes och ingen annans..  You go girl!!!!


Nej nu ska jag fortsätta göra nytta...
Hörs antagligen senare...

Hugs And Kisses



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är inte kär i erik men tycker ändå att honom tog över hans show, eller försökte iaf.

2009-12-15 @ 16:50:44
Postat av: Jenny

Ähh skitsnack.. Vad ju inte alls det hon ville..

2009-12-15 @ 17:03:13
URL: http://honmedegenasikt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varken du eller jag vet varför, vi har bara åsikter.

2009-12-15 @ 19:40:45
Postat av: Jenny

Jo precis.. Och jag tror ej det var på det viset, hade jag varit hon hade jag gjort samma sak.. Dels för att han vann och sen för att bevisa att ryktena ej stämmer..

2009-12-15 @ 22:10:57
URL: http://honmedegenasikt.blogg.se/
Postat av: Anna

Jo anonymt är ju att stå för sin åsikt menar jag...

2009-12-15 @ 22:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0