Onsdag

Ja då var det ny dag då..
Idag åker mamma till Istanbul, kommer vara borta i hela 9 dagar...
Så det blir jag, hundarna och hästarna.. =) Hehe lugn och skönt...

Igår jobbades "Strongis" på volten, mamma kom upp och titta.. Men sen ville hon testa jobba med han och det gick så bra så.. Han var kanon duktig, och gissa om svettig..*fniss*
Ska ta fram klipp maskinen nån dag och klippa han lite, funkar ej att han blir så svettig av att man jobbar han liksom.. Det är liksom lite kallt ute nu och så, så risken är väl att han blir förkyld och så.. Och det vill jag då inte..
Vill ha en frisk och glad häst...
Tycker så mycket om honom, han och jag funkar så mycket bättre än vad jag och Ina ens gjorde efter 6 månader som jag hade henne.. Hon och jag var liksom aldrig kompatibla.. Men men inget att sörja över, alla funkar liksom inte ihop..
Strongis fick även en för tidig julklapp igår, ett Back On Track täcke.. Så nu kan han mysa..=)
Älskar alla produkter från Back On Track, dem är nästan ett måste när man har häst.. Love IT!!!!!

Nej nu ska jag gå ut och fix lite i stallet.. Så får vi se om jag tar tag i klippningen idag kanske..

Ha en bra dag alla..

Húgs And Kisses

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ja, Heddan går med sitt BoT-täcke nu och myser, jag gillar det tunna täcket, så kan man täcka som man vill ovanpå det. Här kör vi med lager-på-lager-principen.:)

2009-12-09 @ 09:07:03
URL: http://hastarnaimittliv.dinstudio.se
Postat av: Jenny

Jo jag har de tunna med.. Så man kan ha ett till över inne om man vill.. Och sen även ha det under ute...

Jo kan tänka mig Heddan gillar det..

2009-12-09 @ 13:28:50
URL: http://honmedegenasikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0