Nu är vintern här ordentligt...



Ja idag har det verkligen varit riktigt vinterväder hela dagen...
Snöat massor för att inte tala om hur de blåser med..
Halv snöstorm liksom, lagom när man fått det skottat ute..
Så har det varit dags att göra om det...
Inte för jag klagar, föredrar helt klart detta väder jämnfört med leran mm vi hade innan...

Passade även på att ta lite "vinter" bilder på Strongis...


Min egen "snögubbe"


Hans isiga mule..



Fina killen...

Ja som ni ser har det snöat en hel del idag..
Strongis fick vila från motionering idag, blev lite pyssel och sen på med natt "outfiten"..
Var ju första dagen med skor runt om och brodd för honom idag och de sköna var att det var ingen reaktion på det i något ben eller så.. Inte för att jag trodde det, men man kan aldrig vara säker..
Hoppas att Anders sladdar ridhuset imorgon med, så ,man kan ta ett pass där inne..
Just nu är de inge mysigt att rida ut när det snöar och blåser så mycket..
Sen blir det bara stylter med..
Känns bra att jag tog beslutet att vara utan snösulorna.. Nu när man fått höra om så många som fått holbölder mm när dem satt på sina hästar det..
Puhhh
=)

Annars så har jag ej gjort så mycket...
Varit ute en sväng med Phoebe och Angel med, eller ja dem har ju varit ute fler ggr under dagen..
Men den ena vart en längre stund så lilla Angel fick busa av sig lite..


Lite otrimmad om man säger så.. Men så sööööt..


"Kan vi inte gå in nu?"

Varit en mysig dga i sin helhet, man ska väl ej klaga över att vi förhoppningsvis får en vit jul som det ser ut just nu .. Så man vill ha det ju...

Pratade en sväng med mamma idag med, hon har haft de toppen..
Imorgon kommer hon hem, ska bli kul och höra om allt och se bilder med så klart...
Vi får ju hoppas hon använt cameran lite iallafall...

Nej nu ska jag bädda ner mig i soffan och bara njuta...
Fick igång elden med, så nu börjar värmen komma med...

Ha en trevlig kväll alla..

Hugs And Kisses



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0