Nakenfis..

Japp det är precis vad Strongis har blivit idag..
Jag blev sjukt röksugen idag på eftermiddagen när mamma hade åkt till Arlanda..
Så jag tog in Strongis och klippte han, så nu kommer han ej behöva bli super svettig nästa jobb vi gör..
Stackarn vart ju dyngsur igår liksom, men det är klart... Har man ej jobbat ordentligt på ett tag, så klart att det tar på han liksom.. Men han var mjuk och smidig imorse, hade inte stelnat till något så det var ju skönt..
Så nu står han med sitt back on track och ett annat täcke över.. Mysigt...

Ja som ni läste har mamma åkt nu då, hon borde nog snart landa i Istanbul..
Vet ej exakta tiden, men hon skulle sms:a så jag får veta att allt har gått bra och så...
Lite avis är man ju, men samtidigt inte.. Jag har mitt liv här hemma..

Nej nu ska jag fortsätta kika tv...

Hugs And Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0