Måndag 7/12...

Igår var 2:a advent då, gjorde inge speciellt...
Fixade hästen och var i stallet en del..
Jo jag badade ju Phoebe, hon njöt en hel del vill jag lova.. Var ju ett tag sedan hon fick sig ett bad om man säger så. Skärpning på den fronten Jenny!! Men nu doftar hon riktigt gott igen...Även lilla Angel fick sitt första bad, hon uppskattade det inte alls lika mycket som sin mor..*hihi*Men hon är ju dock så pass liten att även om hon protestera en hel del, så gick det att hålla henne där hon skulle vara.. =)
Har tvättat 2 av alla fällar jag har till dem med, så nu ska dem snart få rent och fint i sina sängar med..

Har fixat klart stallet nu på morgonen, rätt skönt att ha allt gjort.. Så är det bara lunchning och intag kvar..
Ska hjälpa Bettan snart med, vi ska lägga ett omslag runt "Zebbans" hov.. Verkar som han har en hovböld som behöver "hitta" en väg ut.. =)

Så ska jag väl motionera "Strongis" sen med, men det gör jag senare.. Han får vara i hagen på dagarna och sen runt intag blir det motion.. När man ändå ska jobba på volten kan man låta han njuta i hagen hela dagen innan.. Även om det är piss väder som idag.. Inge kul alls när det är så här grått och trist...
Men men man har häst i alla väder och man kan ej låta dem stå inne för man själv tycker det är piss väder..

Nej nu ska jag ta och ringa lite...

Ha en bra dag..

Hugs And Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0