Longerat & jobbat på volten...



Detta är då "Strongis", den nya "killen" i mitt liv.. Iallafall den fyrbenta...
Han är så så snäll och go.. Ikväll blev det pyssel och sen tog vi ett kort pass på volten idag med..
Han var så duktig så, vi fick till galoppen med idag.. Hehe och då kom de några skutt med..  Bakut sparkar och bocksprång, han såg så lycklig ut.. Såg ut som han nästan tänker, ÄNTLIGEN en person som finns för bara mig!!
Tack Bettan för att du gav mig chansen att träffa denna häst, han är underbar på alla sätt..
Jag till och med glömmer kylan när jag är ute och jobbar med han..
Och då har han ändå bara varit här ett dygn.. Men jag är FAST!!!!



Hehe som ni ser, eller inte ser.. Så är "Strongis" svart som natten.. HIHI



Jo vet att han är "rund" och lite omusklad för dagen. Men det ska vi jobba med..



  

Några bilder från hagen idag, ihop med sin nyfunna bästis "Grålle"...
Går en till ponny med dem "Toppe", men han får inte riktigt vara med =)..

Annars så har det väl inte hänt så mycket.. JOOO!!
Det kom ju 3 nya hästar till stallet idag med, 2 valacker och ett sto..
Så nu är det massor med hästar i stallet, och massor med folk..
Kul kul måste jag säga...

Sen är det ju så att jag tänkt en hel del på en viss tvåbent kille med, fattar inte hur någon man inte ens träffat kan fastna så i skallen på en.. Visst vi har ju snackat länge och så, men iallafall liksom..
Rätt knäppt :P

Nej nu ska jag kika tv...

Hugs And Kisses


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vist har vi babblat en del men har du förtränkt att vi vist har träffats över några pizzor?

Vill inte skämma bort dig med mutor men när du fixat 3veckor utan rykande så kan jag ge dig en puss på kinden under förutsättning att du har pyamasen på dig. Håller tummarna att du fixar 2 veckor till med ditt uppehåll.

2009-12-04 @ 01:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0