Inget ja berättat...

Innan jag nu gör det..
Men beslutat mig för att skicka hem Ina..Och imorgon är dagen här.. Hur mycket jag än tycker om denna lilla häst, så är hon ingen häst för mig.. Vill ha en häst som kan ta det lite lugnt, för Ina är det mest bara ett tempo hela tiden.. Hon kan inte riktigt slappna av liksom.. Och det är så jobbigt... Har verkligen kämpat på med henne, men vi "klickar" ej till hundra hon och jag.. Men jag är säker på dem hittar en ny fodervärd till henne, som säkert söker just precis de hon är =)..  Sen är det ju så att vad jag sökte egentligen när jag stötte på Ina, det var ju en häst åt 1.70 hållet, stor pch lugn... Som klarar att bara gå i hagen 1-2 dagar om ja har annat för mig, utan att vara "tokig" nästa ridtur.. Och de är ju inget Ina är på nått sätt.. Men hon tilltalade mig och jag var villig ge det ett försök.. Och nu har jag gjort det och jag är glad att jag testade på det.. Även om det slutar så här...
Lärt mig en del nya saker ihop med denna dam, hon har fått mig att se saker på ett annat sätt.

Iallafall så har jag lovat att hålla ögon och öron öppna om jag hör någon som letar häst och som jag tror skulle passa ihop med Ina..

Blev klart att dem nya stallgästerna kommer redan nästa vecka.. Ska bli så kul, nu kommer jag att ha sällskap på dagarna i stallet. Ska ju hjälpa den ena tjejen med sin ena häst, och nej det är ej därför Ina får åka tillbaka... Han ska säljas, så ska hjälpa henne med att rida och pyssla lite med han. Då hon behöver tiden till sin nya häst.Vem vet vi kanske "klickar" bättre än mig och Ina och då kanske han blir kvar hos mig.. Hihi
Han är otroligt vacker iallafall..

 Nej nu ska jag kika tv..

Hugs And Kisses

Kommentarer
Postat av: M

Tråkigt!

Hoppas du hittar en häst som det klickar med. Det är viktigt....

2009-12-01 @ 18:36:33
Postat av: Jenny

Jo det hoppas jag med, och allt är så mycket enklare då med. Tycker jätte mycket om denna dam, men inte riktigt vad jag sökte..

2009-12-01 @ 21:50:48
URL: http://honmedegenasikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0