Torsdag 10dec...


Första dagen ensam hemma av 9 avklarad snart då..
Den har försvunnit med ilfart får jag ju lov att säga, och ändå ej gjort nå speciellt faktiskt..

Jo var ju iväg med Bettan till Annika.. Hon skulle få känna igenom "Zebban" och som de misstänktes satt han "fast" lite på vissa ställen i kroppen.. Men hon fick "loss" han rätt bra och visade vad Bettan nu ska hålla efter själv tills det är dags för nästa besök..
Skönt dock att få det svart på vitt att det vi trott stämmer liksom.. Och att det är rätt simpelt att åtgärda med liksom, bara knåda på det... Och så ska han skrittas rätt mycket och lite trav med..

Strongis fick sig ett pass på volten ikväll med, han såg riktigt mjuk och smidig ut idag får jag nog lov att säga.. Och han var mer "alert" med.. (Eller hur det nu stavas)
Iallafall så höll jag på i c:a 20-25 min.. Det är alldeles lagom nu när han precis satts igång igen...
Imorgon ska jag skritta ut ihop med Bettan och Zebban..
Ej ridit ut på Strongis än, men det ska nog gå bra.. Och vi ska bara ut så dem får röra lite på sig...
Inget tuffare liksom...

Hmm ja annars så är det lugnt hemma, enda som lever om är lilla Angel.. Hon har blivit så busig nu, leker mest hela tiden.. Inte alls lika lugn som Phoebe var när hon var liten.. Angel är nog mer lik sin far i sättet och så... =)
Har ångest ang Angel, vill ha henne kvar.. Samtidigt som jag egentligen vill ha en större hund..
Svårt när man fött upp henne på flaska liksom, hon är en väldigt personlig liten tjej.. Och så charmig med..

Hmm vill ju ha en tvåbent i mitt liv med, men det kommer nog det med..
Mycket han ska tåla liksom.. Hehe

Nej nu är det nog dags att bädda ner sig i sängen..
Sovgott på er alla, och sweet dreams...


Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0