Dag nr 4 då...

Då var man inne på dag nr 4 utan ciggaretter.. Och jag måste säga att det går lättare än vad jag någonsin trodde att det skulle göra.. Trots det att jag dagligen har rökare runt mig.. =)
Skönt skönt!!!

Sitter och väntar på att Linda och Bettan ska komma ner med Zebban och låta honom busa av sig lite, innan vi ska rida ut.. Mysigt med sällskap, jag har ju inte det så ofta.. Då jag helst rider dagtid och alla andra är här kvällstid.. Så det är lite ombytta roller mot förr, då var dem flesta i stallet dagtid...
Igår longera jag damen, tiden rann ifrån mig.. Hade lite att fixa och så på dagen..
Så kände ej att jag ville rida ut i kolmörker..

Annars så blir det en lugn dag, fortfarande dunder förkyld så gör så gott jag kan för att bli frisk igen..
Inte för att jag någonsin kommer bli helt "frisk" men iallafall.. Haha

Dagens låt får nog vara denna:



Leona Lewis - Happy
Den är ju bara så fiiiiin!!!!!!

Ha en bra dag...

Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0