Bye bye 2009....

Ja nu är det bara några få timmar kvar på detta år..
Och jag ser tillbaka på det med blandade känslor måste jag erkänna...
En hel del tråkiga saker har ju hänt, som dem flesta redan vet..

Men jag kommer ej tänka på dem när jag ser tillbaka på det gångna året..
Utan jag kommer tänka på alla glädjeämnen och vad jag är tacksam för...
Tex...

- Att jag fått en glad och positiv mamma igen.. Sen den dagen hon lämnade sitt ex, så har hon varit sig själv igen. Och ingen är gladare än jag för hennes skull.. Vet att det kanske låter elakt mot "exet", men dem var helt enkelt ej bra för varandra. Och jag är glad att min mamma ÄNTLIGEN tog steget bort från det... <3

- Att jag har världens mest underbara bror, vad han än gör och vad vi än "kallar" varandra.. Så skulle jag ALDRIG vilja byta bror.. Han finns verkligen där när man verkligen behöver han.. Så glad för din och Lollos skull att ni ska ha barn. Jag ska bli FASTER!!! Fattar ni hur ballt det är?! Visst jag har inte alltid varit så "positiv" angående Lollo, men det är den du valt att leva med.. Och jag är glad för din skull brorsan... <3



- Denna mule tillhör Strong Fighter, han är verkligen den jag letat efter.. Vi är som gjorda för varandra.. Jag är så tacksam Bettan, för att jag fick denna kille.. Han gör mitt liv så mycket ljusare... Äntligen tycker jag att det är kul med hästar igen.. Har inte tvekat en dag sen jag han "klev" in i mitt liv. Det har varit som det ska vara att "ha" häst.. Man rider och tränar oavsett väder och man gör det med ett leende. Oftast iallafall.. *fniss*.. =)
( Nu ska jag bara hitta en tvåbent kille med )




- Sen är jag glad och "stolt" över att jag bad om ursäkt. Och insåg att jag gjort fel..
Att jag återigen fått "kontakt" med min själsfrände, och som hon sa " Du behövde ett år och drog åt ditt håll för att växa".. Och det stämmer, tog tid men nu är jag tillbaka.. Och nu ska du, om du vill.. Få se den "riktiga" Jenny.
Saknat dig massor!!!!



- För att inte tala om semestrarna i Side/Turkiet i år.. Satan va nice vi har haft där nere och kul med för delen.
Och att mamma fann kärleken, det var ju inget vi "planerat" men det är ju hur ballt som helst.
Det är ett ställe som alltid kommer att ha en speciell plats i mitt hjärta, för hur det än är. Så var det till stor hjälp för att jag skulle hitta tillbaka till mig själv. Och jag har fått så mycket nya vänner..
<3



Det var en del av alla underbara tillfällen mm som jag mer än gärna bär med mig.
Har lärt mig en hel del nya saker under året med, och det tar jag med mig också...

Ja alla undrar väl säkert varför jag sitter här nu liksom, och inte är ute och super mig redlös som dem flesta andra i detta avlånga land.. Men jag har utsläppet imorgon bitti och sen så känner jag inte för det heller. Att supa alltså, jag uppskattar att bara ta det lugnt hemma. Med dem som står mig närmast.
Och det är exakt vad jag gör, firar med min mamma..
Ja och mina två "damer" Ayla och Phoebe..
Även Strongis fick sin tid tidigare idag, red han ett pass i ridhuset och det gick kanon bra. Visst fick vara på honom lite, men det gick iallfall..
Nu efter nyår mm, så ska jag kontakta Annika med. Så vi får komma dit med han och hon får massera han och så.. Han är lite "låst" i vänster bogen och sen sitter han nog lite "fast" i käken med..
Så vi ska inte "skynda" för mycket nu med ridningen..
Men jag masserar ju och fixar själv just nu..
Gäller att vara rädd om "pojken".....

Nej nu ska jag fortsätta med annat...
Nästa gång vi ses, så är det nytt år..
2010

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!!

Hugs And Kisses


Kommentarer
Postat av: Ewa

Ja du gumman ..............Man ser tillbaka på det gångna året med mycket sorg men just nu ser jag bara ljus framtid o det är jag glad för.Trodde nog ALDRIG att man i min ålder kunde hitta han med stort H men jag har nog gjort det hur konstigt det än låter.Man kan tro att man är ung på nytt(hi hi)men det är toppen måste jag säga.Synd med facit i handen att man inte lämnat det gamla tidigare utan måste bli bitter först o det har jag aldrig varit tidigare.Men som dom säger.bättre sent än aldrig...O nu mår jag toppen igen även om man saknar en del i sitt liv men vet att jag blir hel snart...Kram

2009-12-31 @ 22:22:08
Postat av: Jenny

Nej jag är glad för din skull mamma, och jag hoppas det håller i sig mellan er.

2010-01-01 @ 09:29:11
URL: http://honmedegenasikt.blogg.se/
Postat av: Martina

Jag är så glad för eran skull =D



Rolig blogg att läsa idag. hihi

2010-01-02 @ 10:13:06
URL: http://mizzundastood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0