4:e advent och snön faller....



Snön har fallit hela dagen...
Var tvungen att ta lite bilder när jag var ut och fixade klart stallet för intag..
Man kunde knappt se något, men här ser ni hur min "kille" ser ut i snö fallet.. =)
Har skottat en hel del snö idag med, annars hade vi inte kunnat komma ut alls..
Fast lagom när man skottat och det gått några minuter, så kändes det som det var lika mycket snö igen.
Dock så är det ju såååå mycket mysigare med all snö, än regn och lera..
Och vem vill inte ha en vit jul?!!!
Nog för att vi ej firar jul på de sättet, men det känns bättre för hästarna och så..
Inte lera och blöta när man ska plocka in dem, nu är det bara vitt överallt..
Visst dem har ju lite is och så på mulen och runt fötterna..
Men som sagt, hellre det än lera.. =)



Ja så känns livet något lättare i allmänhet nu..
Jag tog ju "steget" att äntligen säga förlåt...
Och den ursäkten godtogs, och det känns bara så bra..
Känns som jag får mer luft nu än innan..
Det har verkligen tygnt mig detta, och nu har jag lättat mitt hjärta och sagt vad jag känner och hur jag ser på saken. Och det känns så BRA !!!!!
Fattar inte hur jag kunde vara så rädd, men antar att jag var rädd att inte skulle uppfattas på det sätt jag ville eller att ursäkten skulle godtas..
Jag var nog rädd att jag skulle uppfattas som svag mm..
Att inse att man har gjort fel och att be om ursäkt.. Det känns så bra efteråt..
Det kan jag lova er alla, ni borde testa det någongång..
För det är nog många där ute som sårat och gjort någon illa, men som är för "stolta" för att inse sitt misstag.
Det är nog bland det bästa jag gjort, att säga Förlåt.
Att jag insett att det är helt klart värt det, att det är inte så hemskt som det kan verka innan man gör det.

Jag hoppas att 2010 blir så bra som det bara kan bli..
Jag har lärt mig min läxa, och jag lovar er alla..
Den gjorde riktigt ont..
Men den förde även massa gott med sig...

Hugs And Kisses


Kommentarer
Postat av: Martina

Ja det sved ordentligt. Men jag känner mig glad och det är en större känsla!

2009-12-20 @ 18:13:40
Postat av: Jenny

Jag det kan jag hålla med om =)

2009-12-20 @ 18:54:13
URL: http://honmedegenasikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0