22/12....

Precis duschat, det var inte helt fel kan jag säga er alla.. =)

Efter en dag i stort sett utomhus, så var det riktigt nice...
Red ju ut på Strongis på eftermiddagen, blev bara ihop med Therese och hennes Chili...
Men det var trevligt. Och Strongis tyckte det var skönt att komma ut en sväng med.. Chili skötte sig exemplariskt måste jag säga, man kan ej tro att hon är 3 år bara.. =)

Sen tog jag ju in alla som vanligt vid 16 och dem fick i lugn och ro äta sin insläpps mat...
Sedan tog jag och gick ut igen, och nu för att rida Zebban.. Bettan var ju upp en snabbis bara, då hon är beroende av att få skjuts hit just nu.. (Hennes bil har ju gått sönder)
Så jag gick ut och sadlade han och tog upp han i ridhuset.. Gick kanon bra, men fick han inte att "släppa" ordentligt. Jag är ju ej van att rida högutbildade dressyrhästar heller. Och kan typ nada inom dressyr med för den delen.. Så mamma tog över lite och hon fick han att "släppa" mm.. Sen lät hon mig hoppa upp igen.. Och då fick även jag till de!!!!! Stolt faktiskt, visst det tog lite tid... Och mamma fick ju "tjata" lite och så.. Men iallafall så är jag stolt att jag fick till det.. =)
Och kan säga att det var häftigt att rida han, när man fick det funka liksom.. Hehe och han såg med ut att tycka det var roligt att få jobba lite... =)

Ikväll så hände det ÄNTLIGEN!!!!
Som jag har väntat på att denna dagen ska komma !!!!
Hehe nu undrar ni alla vad jag pratar om?!
Jo om att jag äntligen fått tillbaka mitt fönster, som Anders lämnade in på lagning.. Minns ej när, men det är super längesen... Så nu kommer jag inte att behöva ha istid på mitt rum längre, och slipper nog ha full klädsel på mig typ.. Och dubbla täcken mm.. Och så slipper jag höra plasten "fladdra" med, för att det blåser ute..
Nice nice...

Annars har jag mest legat i soffan och kikat tv och bara haft det bra,..
Tittart på Anna Ankas Jul och så, vet jag tycker hon är blåst mm.. Men det är komiskt att titta på.. =)
Men nej, hon kommer nog inte konkurera ut Kalle på Julafton.. Det är ju en tradition liksom...

Men ni får sova så gott sedan, när ni bestämmer er för att krypa ner i era sängar..

Hugs And Kisses

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du har blivigt så lyckt mer possetiv på sista tiden, hoppas det fortsätter.

Så nu är det väll dags för att genomföra ett pyamas mys snart



Det är okej om vi tar det efter jul men innan vintern är slut

2009-12-23 @ 02:27:57
Postat av: Jenny

Hehe du tycker de...

Ja det är super nice, slippa gå och vara sur och tvär..

2009-12-23 @ 09:17:11
URL: http://honmedegenasikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0