19 december...

Skönt med sovmorgon, visst jag fick ställa klockan och gå upp för att ge Angel mat och så även Phoebe.. Och sen rasta dem, men kunde ju krypa ner i sängen igen sen.. Så sönt...

Igår kom ju mamma hem igen..
Märks att hon haft det toppen, längesen man såg henne så lycklig...
Förstår att hon tyckte det var jobbigt att åka hem och lämna honom...
Så glad för hennes skull, hon förtjänar att få vara lycklig och ha det bra..
Inte som i senaste förhållandet, att ses som ett "hembiträde" och inte få någon uppskattning alls...
Hon hade även köpt 2 tröjer och en mössa till mig, kanon fina... Och så fick jag en turkisk teservis i lila och guld.. Kanon snygg.. Tack underbara mamma <3
Hon har även köpt en tröja och en jacka till Jörgen med och så en mössa... Båda är Nike mössor, en svart och en vit... Hon är snäll hon, tänker på oss även när hon var där borta.. För du ska ju inte tro att hon köpt massor till sig själv inte, nej det vore ju dumt..*fniss*
Hon lägger pengarna på oss istället.. =)

Ska snart gå ut och mocka och så i stallet.. Funderar även på om jag skulle ta och skritta ut med Strongis, vi får se.. Visst det är kallt, men det kommer det ju vara ett tag nu.. Så det är bara att klä på sig och hoppas på att man inte kommer att frysa.. =) Hur det än är så behöver ju han sin motion även om det är kyligt liksom.. Och jag är ej den som vill rida i ridhuset hela tiden... =)

Jag har insett att jag inte är en så okomplicerad människa somjag önskar...
Och att jag sårat vissa människor massor detta året... Visst jag har ej mått så bra, men det är ingen ursäkt..
Önskar att man kunde spola tillbaka tiden och göra det ogjort.. För så kul som vi ändå hade, det är inget man glömmer...
M det finns ingen som förstod mig lika bra som du.. Du kunde nästan läsa på mig hur det var mm.. Saknar dina kloka ord och din vänskap massor..
..
Önskar dig en underbar jul och ett riktigt gott nytt år...

Har en viss person i mina tankar med, jobbigt men sant..
Kanske berättar mer senare...

Hugs And Kisses


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag försöker ju lägga ut små vingar och förslag helatiden snart dags för dig att ta i ett av stråna och hala in och se vad det är för något som kommer och myser med dig och din pyamas.

Vet ju att du innerst inne faktisktär sugen på att veva in mig och träffa mig igen IRL och inte bara i datorn och mobilen.

Jag kan inte lova något mer än att jag ska göra allt för att inte trilla någon ridning......................

Vem vet vad som komma skall i halmen

2009-12-19 @ 14:07:50
Postat av: M

Dina oprd betyder mycket!

2009-12-19 @ 19:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0