Så kul kväll....


Igår kväll blev det rätt bra drag på resturangen till slut..
Med "gatu"dans och hela skiten :)....
Hade super trevligt, men man kan ej ha tråkigt i detta sällskap...
Man skrattar och är glad hela tiden typ.... Inte haft en tanke på "problemen" hemma dem senaste dagarna, vilket man ej ska klaga över.. Betyder ju bara att mamma i stort sett hade rätt igen då ;)
Är jag förvånad? Näää!

Här kommer lite bilder från kvällen...

 
Jag och Tabea Porada från Tyskland..


Mamma, Emrah och Hakan...


Gatudans.. <3


Ännu mera dans..


Mycket skratt blev det igår, så kul kväll...


Och massa dans..

En kväll man lägger till i alla sina goda minnen här nerifrån... =)

Hugs And Kisses



Kommentarer
Postat av: Jezzica

Hallå gumman!

Jag kommer ner...fy fan så underbart du ser ut att ha det!

Och din mamma oxå.

Så avundsjuk på dig, att ha problem här hemma men att vara på ett så underbart ställe och verkligen kunna koppla bort all skit!



Jag kommer ner oxå! =)

2010-06-22 @ 09:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0